Thursday, August 6, 2009

business

Aku dgn bini aku ada cadangan nak wat business sambilan sikit..tapi tulah masanya tidak mengizinkan. Tapi business ni idea dari bini aku sendiri..memangdangkan dia agak kreatif dan suka menggubah sesuatu, so aku bagilah cadangan kat dia ..apa kata ayg wat business dari rumah..nak sewa kedai..tak larat lol...kita pun baru nak menjunak jinakkan diri ngan dunia business ni...so buat masa ni...tgh wat preparation sikit untuk step yg pertama...

Business yang kita orang agree ialah gubahan hantaran orang kawin..Aku bukannya apa..aku pernah tgk hasil kerja bini aku nie...agak mengancam jugak lah...dia buat pub sekejap je...kat umah aku ni..bakul budak pun dia hias...kalo tv tu leh letak bunga..siap ada render pun dia wat... huhu.. tapi tak pe..aku memberi semangat kat bini aku ni supaya minat dia ni boleh diperkembangkan lagi...nanti aku akan postkan gambar gambar hantaran hasil dari tgn bini aku kat sini..bukan gambo ambik kat nilai 3 tu tau..ni sendiri wat..

No comments:

Post a Comment